poniedziałek, 16 stycznia 2012

torba #5 Żółta listonoszka

Chwilowo koniec worków, no może jeszcze jakiś jeden albo dwa... czas na torebki z klapką, czyli tzw listonoszki. Torba jest pojemna, ale nie mieści formatu a4. Przybliżone wymiary to 26 x 26 cm oraz głębokość 4cm. Regulowany pasek o maksymalnej długości 115 cm. Całość jest usztywniona, a dno zostało dodatkowo wzmocnione. Klapka zapinana na rzep.
Bogactwo kieszeni. Poza główną kieszenią w środku są uszyte dwie mniejsze nie zapinane i jedna większa na zamek. Tym razem dodałam bardzo praktyczną kieszeń zewnętrzna na zamek, ważniejsze rzeczy (np telefon) są szybko dostępne bez otwierania klapki. A oto i torba:

Bag #5
We're taking a small break from big, baggy hobo begs...it's time to present something a little different – a satchel bag. The one is 26 cm long, 26 cm tall and 4 cm deep. The strap is 115 cm long and it can be regulated according to you convenience. The bottom of the satchel has been strengthen more than the rest of the bag. It is fasten using velcro claps.
The bag is full of different pockets. The one outside is really useful for keeping thing like keys or phone – it's easily accessible without opening the satchel.
M.












2 komentarze:

  1. żółta torba jest niesamowita:) brakuje mi takiej w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółta listonoszka jest niemal jak współczesne dzieło sztuki. Jestem rozdarta - chyba pierwszy raz żałuję, że nie do twarzy mi w moim ulubionym kolorze. Drugi na liście jest fiolet, ale efekt już nie byłby taki sam...

    OdpowiedzUsuń